XX.Gamer.XX
More ideas from XX.Gamer.XX
Whoa. Either eating the raw fish finally got to me, or something was in the Yaknog. lol XD

Whoa. Either eating the raw fish finally got to me, or something was in the Yaknog. lol XD

Time changes but the love remains and grows stronger each day

Time changes but the love remains and grows stronger each day

Hiccstrid for life.

Hiccstrid for life.

RTTE Astrid becomes infected the Scourge of Odin and its up to Hiccup and the gang to find the cure or Astrid. Hiccup worried he'll loose her.

RTTE Astrid becomes infected the Scourge of Odin and its up to Hiccup and the gang to find the cure or Astrid. Hiccup worried he'll loose her.

Hahaha!!! Though it's funny and I agree with this, there is also another common trait they share: They both love Hiccup and will do anything to protect him.

Hahaha!!! Though it's funny and I agree with this, there is also another common trait they share: They both love Hiccup and will do anything to protect him.

how to train your dragon httyd toothless hiccstrid how to train your dragon 2 httyd2 Hiccup and Astrid lillyreart

how to train your dragon httyd toothless hiccstrid how to train your dragon 2 httyd2 Hiccup and Astrid lillyreart

I love how Hiccup and Astrid are always there for each other. They're such a perfect couple. Hiccstrid. :)

I love how Hiccup and Astrid are always there for each other. They're such a perfect couple. Hiccstrid. :)

That is what im like to my crush or meh brother..

That is what im like to my crush or meh brother..

Hiccup and Astrid: A Matching Set 2/2 (LOVE IT SOOOOOO MUCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Hiccup and Astrid: A Matching Set 2/2 (LOVE IT SOOOOOO MUCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Haha! YES! I love these movies more than any grown adult should. No scratch that. NO SHAME.

Haha! YES! I love these movies more than any grown adult should. No scratch that. NO SHAME.