Explore Prvo Smo, Smo Se and more!

Explore related topics

Evo i mene malo.Napokon sam dobio tri dana slobode sa posla,odmah uhvatio telefon u ruke i nazvo frenda.Dogovor je brzo pao dva dana uživancije na moru ,opremili mi barku sa svim i svačim i krenuli na mali izlet .Kad smo stigli do pozicije prvo smo se malo okupali ,a onda krenuli brati kunjke (školjke)i tako nabrali jedno kilo i pol taman za buzaru,sve to smo pospremili u hladnjak i krenuli dalje.Usidrili smo se u jednu valu kod otoka liski frend iso ronit a ja zamje

Evo, danas sam si kupio malo "materijala" za ribolov. Orka Koprivnica. Oraščić ide odmah u pripremu, a udice ću morti malo modificirati.

Evo moja zadnja tri za ovu zimu. Osto sam bez materijala da ih dovršim.Najgornji je dugačak 8 cm , kljun sam mu stavio po uzoru na jedan salmov model.Srednja zara je 7 cm isto kao i najdonji vobler. Treba ih još malo ošmirglat, stavit otežanje, fali mi još jedan kljun, farbanje i zaštita. Okačit ću slike u galeriju kada budu gotovi. Mislim da ih više neću raditi do jeseni ili zime.Na jesen ću se možd malo i potrudit pa rez

Danas opet kratki ribolov od 17.30-19.30h na Barutani u Ivancu- C sa raketom, 1kg kukuruza sa tajnom aromom.Na dlaku 3 zrna, a evo ulova:

Evo da i ja napišem koju riječ o skupu.Jedva sam čekao da se okupi ekipa na skupu, skoro pa pakoštane drugi dio, ista ekipa i tu je dobar provod zagarantiran, moram reći da sam uživao svo vrijeme.Klopa fenomenalna, smještaj odličan. zezancija i uživanje predobri.Po slikama i live streamingu vidilo se da je cijela ekipa uživala i najbitnije da smo se svi skupa dobro proveli i družili.Bilo je tu svega, upoznao još tvorova (na

Sinoć prespaval na Rakitju, a fishing bum pamtil po omanjem tehničkom nokautu od jednog šaranskog gospodina . Dakle, kak sam dobil lijepu ribu bilo je šteta istu ne poslikati, pa smo se malo igrali sa samookidačem. Nakon podužeg divljanja ribe na matu i nekoliko neuspjelih fotki, napokon ju nekak dignem mirnu i taman pomislim evo uspio, no uslijedio je pristojan šus posred face, taman za fotku. Uglavnom, poslije sam uspio naći neki kompromis

Pozdrav evo i mene.Mjesto: prelukVrijeme: 6:30-14:30sistem: klizno olovo 30-60 gješka : usoljena srdela 5 danariba je dobro radila pogotovo ujutro oko 9:30, bilo je lijepih poteza ali nerealiziranih. jedan lijepi lagani potez sam kontrirao i pala je jedna 0,64 kg, lijepa borba ali kad sam vidio kako se zakvacila nije me bilo strah da ispadne, cijelu roladu od srdele je progutala u skrge. nakon toga zakvacim za kamen vuci vuci nece da nsjlon pukne kad treba ali puca o

Je dragi moji, evo da podijelim s Vama ovaj fenomenalni doživljaj s mog stajališta.Buđenje ranom zorom iako se pokazalo da nije bilo potrebe , ukrcavanje stvari u auto, a to je potrajalo, bilo je svega, od štapova, sitnog pribora, do ležaljki, šatora, deka, koje kakvih rasvjetnih tijela, 3-4 stolice, stol na rasklapanje, sokića i svašta nešto, uglavnom žena mi je rekla da nisam normalan jel idem na jedan dan. Krenuo s

Jučer opet malo UL na Uni, Uštica. Malih kostreša ima kao pljeve, udaraju kao ludi na sve i svašta ali ipak bi izdvojio od voblera Monarha D-ES 6 kao glavnog favorita i barkley nimfe od silikona.Par klenova palo je na Ujku.Za Unu pod obavezno staviti predvez od fluorocarbona. Evo i koja slikica...