Explore Prvo Smo, Smo Se and more!

Explore related topics

Evo  i mene malo.Napokon sam dobio tri dana slobode sa posla,odmah uhvatio telefon u ruke i nazvo frenda.Dogovor je brzo pao dva dana uživancije na moru ,opremili mi barku sa svim i svačim i krenuli na mali izlet .Kad smo stigli do pozicije prvo smo se malo okupali ,a onda krenuli brati kunjke (školjke)i tako nabrali jedno kilo i pol taman za buzaru,sve to smo pospremili u hladnjak i krenuli dalje.Usidrili smo se u jednu valu kod otoka liski frend iso ronit a ja zamje

Evo i mene malo.Napokon sam dobio tri dana slobode sa posla,odmah uhvatio telefon u ruke i nazvo frenda.Dogovor je brzo pao dva dana uživancije na moru ,opremili mi barku sa svim i svačim i krenuli na mali izlet .Kad smo stigli do pozicije prvo smo se malo okupali ,a onda krenuli brati kunjke (školjke)i tako nabrali jedno kilo i pol taman za buzaru,sve to smo pospremili u hladnjak i krenuli dalje.Usidrili smo se u jednu valu kod otoka liski frend iso ronit a ja zamje

Sa malim zakašnjenjem, evo soma kojeg sam ulovio po drugi puta, tko kaže da se c ne isplati. Dobio je treću šansu i nadam se da se opet vidimo!

evo jedan sa save kod strmca bukevskog, petak od 17 do 22h cetri platnice oko 1.5 kg komad i jedno trganje kojemu nije bilo pomoci pa sam se odlucil doci i u suboru sa jacim najlonom..subota od 15 do nedelje 10h tri platnice cca 2-3kg i opet jedno trganje, riba je ljepo raubala cjelo vecer al vodostaj je katastrofa mozes na nekim mjestima prehodat preko, tak da sam sigurno u skorom roku opet na savi...evo jedna koju je mogel dignut... hehe

Evo nakon nekoliko dana posta jedna je pala : Pašmanski kanal, južnja voda, oko 17 sati, ješka domaći bibi, sistem sa dvi udice ( jer da nije bilo sa dvi udice nebi bilo ni ribice )   uvatila se na gornju. Skoro san zaboravija kil+

Evo nakon nekoliko dana posta jedna je pala : Pašmanski kanal, južnja voda, oko 17 sati, ješka domaći bibi, sistem sa dvi udice ( jer da nije bilo sa dvi udice nebi bilo ni ribice ) uvatila se na gornju. Skoro san zaboravija kil+

Evo, danas predvečer, na sjevernoj obali o. Vira potomak na varalicu (nekakva zebco minnow) od 6.5 cm ulovio ovu iglicu. Nedugo poslije toga je varalicu poklonio moru  pa je i ribolovu došao kraj. Ja sam probao udicom na plovak a za mamac sam vezao girice. Ništa. Iz mora sam vadio samo očišćene kralježnice od girica. K'o u filmu .

Evo, danas predvečer, na sjevernoj obali o. Vira potomak na varalicu (nekakva zebco minnow) od 6.5 cm ulovio ovu iglicu. Nedugo poslije toga je varalicu poklonio moru pa je i ribolovu došao kraj. Ja sam probao udicom na plovak a za mamac sam vezao girice. Ništa. Iz mora sam vadio samo očišćene kralježnice od girica. K'o u filmu .

Evo moja zadnja tri za ovu zimu. Osto sam bez materijala da ih dovršim.Najgornji je dugačak 8 cm , kljun sam mu stavio po uzoru na jedan salmov model.Srednja zara je 7 cm isto kao i najdonji vobler. Treba ih još malo ošmirglat, stavit otežanje, fali mi još jedan kljun, farbanje i zaštita. Okačit ću slike u galeriju kada budu gotovi. Mislim da ih više neću raditi do jeseni ili zime.Na jesen ću se možd malo i potrudit pa rez

Ova godina nije najbolja što se tiče ulova soma kod nas na Dunavu, i ako je bilo nešto malo svi su bili ispod 5 kilograma. To je jedan od razloga što sve manje ima ribolovaca koji čekaju da som zagrize, ja sam bio 5 puta na vodi sa čamcem u lovu na soma ali nisam imao ni pecanja i pošto nisam zagriženi somolovac onda sam odustao od čekanja da zagrize.  Evo kako to izgleda kada pola dana sjedim u čamcu i čekam da zagrize.

Ova godina nije najbolja što se tiče ulova soma kod nas na Dunavu, i ako je bilo nešto malo svi su bili ispod 5 kilograma. To je jedan od razloga što sve manje ima ribolovaca koji čekaju da som zagrize, ja sam bio 5 puta na vodi sa čamcem u lovu na soma ali nisam imao ni pecanja i pošto nisam zagriženi somolovac onda sam odustao od čekanja da zagrize. Evo kako to izgleda kada pola dana sjedim u čamcu i čekam da zagrize.

Evo i ja uvatio skormno juce. Mjesto bokokotorski zaliv, dubina cca 4-5m, puskom naravno... I dalje je mutno, ali sta da se radi... veci je imao 55dk, sve ukupno 1.2kg