Pinterest • The world’s catalogue of ideas

Explore Prvo Smo, Smo Se and more!

Evo i mene malo.Napokon sam dobio tri dana slobode sa posla,odmah uhvatio telefon u ruke i nazvo frenda.Dogovor je brzo pao dva dana uživancije na moru ,opremili mi barku sa svim i svačim i krenuli na mali izlet .Kad smo stigli do pozicije prvo smo se malo okupali ,a onda krenuli brati kunjke (školjke)i tako nabrali jedno kilo i pol taman za buzaru,sve to smo pospremili u hladnjak i krenuli dalje.Usidrili smo se u jednu valu kod otoka liski frend iso ronit a ja zamje

Evo moja zadnja tri za ovu zimu. Osto sam bez materijala da ih dovršim.Najgornji je dugačak 8 cm , kljun sam mu stavio po uzoru na jedan salmov model.Srednja zara je 7 cm isto kao i najdonji vobler. Treba ih još malo ošmirglat, stavit otežanje, fali mi još jedan kljun, farbanje i zaštita. Okačit ću slike u galeriju kada budu gotovi. Mislim da ih više neću raditi do jeseni ili zime.Na jesen ću se možd malo i potrudit pa rez

evo jedan sa save kod strmca bukevskog, petak od 17 do 22h cetri platnice oko 1.5 kg komad i jedno trganje kojemu nije bilo pomoci pa sam se odlucil doci i u suboru sa jacim najlonom..subota od 15 do nedelje 10h tri platnice cca 2-3kg i opet jedno trganje, riba je ljepo raubala cjelo vecer al vodostaj je katastrofa mozes na nekim mjestima prehodat preko, tak da sam sigurno u skorom roku opet na savi...evo jedna koju je mogel dignut... hehe

Sa malim zakašnjenjem, evo soma kojeg sam ulovio po drugi puta, tko kaže da se c ne isplati. Dobio je treću šansu i nadam se da se opet vidimo!

Evo nakon nekoliko dana posta jedna je pala : Pašmanski kanal, južnja voda, oko 17 sati, ješka domaći bibi, sistem sa dvi udice ( jer da nije bilo sa dvi udice nebi bilo ni ribice ) uvatila se na gornju. Skoro san zaboravija kil+

Evo da i ja napišem koju riječ o skupu.Jedva sam čekao da se okupi ekipa na skupu, skoro pa pakoštane drugi dio, ista ekipa i tu je dobar provod zagarantiran, moram reći da sam uživao svo vrijeme.Klopa fenomenalna, smještaj odličan. zezancija i uživanje predobri.Po slikama i live streamingu vidilo se da je cijela ekipa uživala i najbitnije da smo se svi skupa dobro proveli i družili.Bilo je tu svega, upoznao još tvorova (na

Evo, danas predvečer, na sjevernoj obali o. Vira potomak na varalicu (nekakva zebco minnow) od 6.5 cm ulovio ovu iglicu. Nedugo poslije toga je varalicu poklonio moru pa je i ribolovu došao kraj. Ja sam probao udicom na plovak a za mamac sam vezao girice. Ništa. Iz mora sam vadio samo očišćene kralježnice od girica. K'o u filmu .

Pozdrav evo i mene.Mjesto: prelukVrijeme: 6:30-14:30sistem: klizno olovo 30-60 gješka : usoljena srdela 5 danariba je dobro radila pogotovo ujutro oko 9:30, bilo je lijepih poteza ali nerealiziranih. jedan lijepi lagani potez sam kontrirao i pala je jedna 0,64 kg, lijepa borba ali kad sam vidio kako se zakvacila nije me bilo strah da ispadne, cijelu roladu od srdele je progutala u skrge. nakon toga zakvacim za kamen vuci vuci nece da nsjlon pukne kad treba ali puca o

Ova godina nije najbolja što se tiče ulova soma kod nas na Dunavu, i ako je bilo nešto malo svi su bili ispod 5 kilograma. To je jedan od razloga što sve manje ima ribolovaca koji čekaju da som zagrize, ja sam bio 5 puta na vodi sa čamcem u lovu na soma ali nisam imao ni pecanja i pošto nisam zagriženi somolovac onda sam odustao od čekanja da zagrize. Evo kako to izgleda kada pola dana sjedim u čamcu i čekam da zagrize.