Pinterest

Explore these ideas and much more!

This is literally me tho

So I'm basically Sans, I literally pop my back ALL THE TIME because it stiffens up painfully throughout the day<<< my finger is weird it pops foreword when I pull it back too far

you can hear papyrus screaming sans name in the second picture XD-undertale

you can hear papyrus screaming sans name in the second picture XD-undertale >>> I wanna know how tf I found this while looking up dirkjake

Asgore vs Undyne << No offense, but since Undyne said "flower boy" I think that's Asriel.

#frisk, #undertale, #toriel

#frisk, #undertale, #toriel

undertale | Tumblr:

Undertale- Frisk, Sans and Toriel. Mama's proud.

Thanks dad

undertale, sans, frisk Not usually a big fan of Sand being a dad thing-- but this was just too cute.>> I can't choose if I like sans more as frisks father figure or as dating

Hmmmmm....

I thought that the ghost he was referring to was himself.I underestimated you MTT

We got Sans his happy ending...assuming you did pacifist and didn't reset lol>>>TO LISTEN TO YOUR AWESOME PUNS SANS

We got Sans his happy ending.assuming you did pacifist<and didn't reset lol>>>TO LISTEN TO YOUR AWESOME PUNS SANS<< no the whole point of the . is because you don't know anything about sans he keeps himself to himself

Grillby :: Sans :: Undertale :: monster kid :: dogaressa :: Doggo :: shyren :: dogamy :: greater dog :: lesser dog :: Nacarat Jester - created via https://pinthemall.net:

Grillby :: Sans :: Undertale :: monster kid :: dogaressa :: Doggo :: shyren :: dogamy :: greater dog :: lesser dog :: Nacarat Jester - created on

That's awesome >>> ARE YOU KIDDING, WHO WOULD DO THIS?!?!

What a beautiful day for slaughter!<<<if I did this I would be too guilty to go on my phone

storyshift - Buscar con Google

There was a contest on my deviantart page started about a few days ago, in which people would request me to make sprite edits of different Undertale AUs, and whats that at the bottom, yep its Mettatale, I didn’t want to add it in but since so many.

The rare and elusive happy Sans by zarla on DeviantArt

The rare and elusive happy Sans by zarla on DeviantArt (Zarla's headcanon: Skeleton eyes glow a certain color in accordance with their emotional state)

Awesome! :)

Sans and Gaster vs Gravity

All the fallen childre  and their storys  :3

Even thought Toby said this isn't what happened to the human souls, its a neat idea. undertale, undertail, animu <<< shit man this hit me hard

Lol I can relate to this so much :')

How can a table do 19 points worth of Life Points?