Pinterest

Explore Relatable Posts, Funny Posts and more!

Laughs

Things Teens do and Quotes from different stuffies. We post everything you can relate to in your.

This reminds me of when I was little, had no problems, and I could actually do this......... *sigh*

I seriously just wanna cuddle up and watch an old disney movie with hot chocolate and ignore life and everyone and everything. - but I wanna cuddle up with you.

Jennifer Lawrence is all the characters. Another reason to love her. | See more about disney princesses, jennifer lawrence and disney.

She is a freaking Disney princess. She is every freaking Disney princess.

I think everyone needs this type of friend- I know I have one like this

Teenager Post You know someone is a true friend when you break down and cry, but they will say the stupidest, most random thing just to see you smile.

#sotrue all the time

I pretty much say omg I hate this damn song. And then sing the whole thing in a mocking tone, just so everyone knows. I really hate this song.

Yes!!!

Experienced this a few days ago. Oh yeah. I find it sooooooo attractive when a guy plays with a little kid.

Teenager post

I can breathe like a boss.) But, no, I do have talents and skills, but I'd still say this.

The cookie dough is better

Admit it. The cookie dough is usually better than the actual cookies.

LOL, made me laugh because it's so true. SO THERE, TUMBLR!!!

Caleb - - Autocorrect Fails and Funny Text Messages - SmartphOWNED

Tears and Rain pictures and quotes | Tumblr Rain Drops Funny Quotes And Sayings Pictures

When I was young, I used to watch two drops of rain roll down window and pretending it was a race, I seriously thought that no one else did this! Maybe I wasn't such a weird child. I would do this in the car all the time!

lol. Most people i know just start it as soon as they get home so they dont have to worry. im not most people i know. lol posts be so true.

Teenager Posts Of The Week!

pinterest: @ nandeezy †

This is one of the most hilariously accurate things I have ever seen! <<< iiits a beautiful day here at chick-fil-A, my name is _____, how may I help you?

Teenagerposts

Teenagerposts

All the time

This is all me and my mom do. Two short people in a house just doesn't work

Life of a clumsy person                                                                                                                                                      More

Life of a clumsy person

Ha yes

I just want to eat and sleep and cry and be skinny and look pretty and wear yoga pants and have a boyfriend. This is such a typical white girl post but it is actually very accurate lol -RSH