Lol haha funny pics / pictures / Tris / Four / Caleb / Peter / Divergent Humor…

Lol haha funny pics / pictures / Tris / Four / Caleb / Peter / Divergent Humor / Love / Guys The spectacular now/ the fault in our stars/ divergent

My nickname is Peter and I was on the bus yesterday and the bus driver was being an ass. While we were walking home I was like "I'm Peter and he's Edward. You can all just assume what's gonna happen!"

Theo James May Actually Be A Mythological God

Theo James was recently announced as the actor who will play Four in the upcoming film adaptation of Veronica Roth's book Divergent. Theo will star opposite

I don't wanna say I wish Peter would die because I don't wish death upon anyone but I will say I liked the idea of him resetting his memory but it was sad because we kinda lost the old Peter. Divergent challenge day 10

I like that even if Tris and Tobias didn't get anything happy in the end, that Peter did. I love Peter!

22 Hilarious Images Only 'Divergent' Fans Will Understand

22 Hilarious Images Only 'Divergent' Fans Will Understand

Pinterest
Search